Aktiviteter‎ > ‎

Birkenbuss 2019

Kjære skivenner.

Vi regner med at mange av dere er godt igang med forberedelsene til årets skisesong.

Skaret Skiforening vil også i år invitere alle til å bli med på en felles busstur til Birkebeinerrennet 16. mars 2019.

Turen er planlagt gjennomført i et samarbeid med Høgtun folkehøgskole med overnatting på Elverum folkehøgskole. Tilbakemeldingene etter turene i 2017 og 2018 var meget positive og vi har allerede gjort avtale med Høgtun folkehøgskole om å gjenta samme opplegget i 2019, forutsatt er det er nok interesserte deltakere.

Vi vil derfor gjerne ha en tilbakemelding fra deg om du er interessert i å delta på fellesturen i 2019. Prisen vil avhenge av hvor mange som deltar, men vi regner med at turen kan gjennomføres for omlag kr 1500.

Turen i 2018 ble fulltegnet med venteliste. Vi legger i 2019 opp til bindene påmelding med innbetaling av et depositum på kr 800 innen 20. februar til vår konto 4202.26.85745.

Av hensyn til videre planlegging og leie av buss, ønsker vi rask tilbakemelding til martin.risnes@gmail.com på om du blir med.

Hvis turen blir fulltegnet, vil de som melder seg først på mail og betaler innen fristen, være sikret plass.

Med hilsen Skaret Skiforening

Martin Risnes Svein Egil Stakvik